FAQ

Co je to Přestupní stanice? 

Nejsme klasický second hand. Jsme sociální podnik a pomáháme lidem z ulice vrátit se zpět do běžného života. V našich obchodech zaměstnáváme lidi bez domova a kromě toho jim také poskytujeme zázemí, pomoc a podporu v těžké životní situaci. 

Dbáme na principy slow fashion - veškeré námi nabízené oblečení u nás dostává druhou šanci. Co jde opravit, opravíme. Co jde upcyklovat, předěláme. Co nevyužijeme my, posíáme dalším projektům, které oblečení využijí. 

 

Máte kamennou prodejnu?

Ano. Máme dvě, jednu na Žižkově (Chelčického 17) a druhou na Národní třídě (roh Opatovické 7). Budeme rádi*y, pokud nás navštívíte i osobně. 

 

Najdu stejné oblečení jako je na e-shopu i v kamenné prodejně?

Nabídka oblečení na e-shopu se od kamenných prodejen liší. Máte tak ještě větší šanci, že při návštěvě prodejny objevíte nějaký parádní kousek. 

 

Mám doma oblečení, které už nenosím. Můžu vám ho darovat?

Ano. Rádi*y přijmeme čisté, nepoškozené kusy oblečení, které mohou udělat radost někomu dalšímu. Donést je můžete do našich kamenných obchodů v otevírací době (Po-So 12-19 h). Při větším množství nás, prosíme, kontaktujte předem, abychom nepřesáhli*y kapacitu našich skladů.

 

Vykupujete také oblečení?
Oblečení z finančních důvodů nevykupujeme

 

Je možné si zboží rezervovat? 

Bohužel rezervaci děláme neradi*y. Nejde ji udělat automaticky, ale pokud z nějakého důvodu nemůžete objednávku zaplatit, napište nám e-mail a určitě se nějak domluvíme. 

 

Poznám z e-shopu v jakém stavu oblečení je?

Každý kus pečlivě vybíráme a kontrolujeme. Děravé či jinak poškozené oblečení u nás nenajdete. Některé kusy samozřejmě mohou nést známky předešlého nošení, o konkrétním stavu každého kusu se vždy dozvíte v jeho popisu.

 

Co když doma zjistím, že mi objednané oblečení nesedí. Můžu ho vrátit?

Pokud vám zboží nesedí, můžete jej donést do našeho šicího koutku do Opatovické 7, kde je možnost ho za dobrovolný příspěvek upravit k obrazu svému. S úpravami vám na místě také rádi poradíme nebo je za poplatek uděláme za vás (v takovém případě doporučujeme nás nejprve kontaktovat, naše švadlena není k dispozici každý den).
Jestliže se rozhodnete pro vrácení nepadnoucích kousků, můžete tak učinit do 14 kalendářních dnů od převzetí objednávky. Peníze vám poté pošleme zpět na účet.

 

Můžu si při osobním odběru oblečení vyzkoušet a případně ho rovnou vrátit?

Vyzkoušení je samozřejmě možné. Pokud vám oblečení nesedne, můžete ho na prodejně nechat. Peníze za vrácené zboží vám dáme v hotovosti, případně pošleme zpět na váš bankovní účet.

 

Za jak dlouho mi bude objednávka doručena?

Objednávku předáváme dopravci nejpozději do dvou pracovních dnů od jejího zaplacení. V případě České pošty a Zásilkovny pak trvá doručení obvykle 1-2 pracovní dny. Při osobním odběru je možné vyzvednout objednávku již druhý den po zaplacení. Prosíme, nevyzvedávejte svou objednávku dříve, než vám přijde upozornění, že je pro vás již nachystaná. O aktuálním stavu objednávky vás vždy průběžně informujeme.

 

Máte dopravu zdarma?

Ano, při nákupu nad 1000 Kč za dopravu neplatíte. 

 

Posíláte balíčky i mimo ČR?

Ano, v případě, že jako dopravu zvolíte Zásilkovnu, je možné poslat balíček také na Slovensko. Do dalších zemí objednávky bohužel nezasíláme.

 

Posíláte balíčky na dobírku?

Dobírku bohužel neumožňujeme. 

 

Zvolil/a jsem osobní odběr na prodejně. Jaká je lhůta pro vyzvednutí?

Objednávku vám budeme na obchodě držet po dobu 10 kalendářních dnů od jejího vyřízení. Poté se automaticky stornuje a kousky dáme znovu do prodeje.

 

Mám dárkový poukaz. Jak ho můžu uplatnit? 

Dárkový poukaz je možné uplatnit na našich kamenných prodejnách. Můžete si za něj pořídit jakékoliv zboží z obchodu. Doba platnosti je vždy uvedena přímo na poukazu. Poukaz není směnitelný za peníze. 

 

Nepodařilo se mi objednávku zaplatit. Co teď?

Nebojte, o svou objednávku nepřijdete. Co nejdříve vám e-mailem pošleme nové platební údaje, abyste mohli objednávku dokončit a těšit se na nové kousky.